Le numéro de téléphone de cette entreprise a peut-être changé récemment
Détails
Information
Évaluations
Localisation
Localisation
6867 Boul Newman, Lasalle QC H8N 1X1
Information utile

Heures d'ouverture *Horaire des Fêtes

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Samedi
Dimanche
Vérifier avec le marchand

Évaluations et commentaires - The Brick

Quelle note donneriez-vous à cette entreprise?
2.1/5
  • Excellent
  • Très bien
  • Bien
  • Faible
  • Mauvais
5
0
0
0
14
    relevance:
    Langue:
    KacimA439050
    Par

    I bought a couch ...

    I bought a couch and paid for a warranty. After a year, the couch is ripping everywhere. We call the insurance, they agree to replace the couch. At the store, the Brick suggests we should pay 900$ extra for genuine leather instead of the bonded leather. They assured me it wouldn't happen again. I paid the extra, low and behold the new couch started ripping at the seams again. After showing a sample to a textile expert, it turns out its bonded leather again and the brick wont do anything at all.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    StevenM827896
    Par

    Worst experience of my life up until now.

    We purchase a TV from here that came with dead pixels. Head office said they would exchange it. When we went back to the store to purchase more items they asked about the TV and said they knew it would need exchange and they have no more left. They want me to pay $200 for an upgraded TV. Warranty does not apply. I refused, now they are coming to my house to pick up the TV which I never authorized. I cannot say in the word limit how awful this place is. DO NOT PURCHASE FROM THIS LOCATION.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    GuillaumeL791363
    Par

    J'ai indiqué lors...

    J'ai indiqué lors de l'achat de deux électroménagers que je n'achetais que si l'on me garantissait que les meubles seraient livrés à l'intérieur d'un délai de 2 semaines, mais ma date de livraison a été reportée à 3 reprises. À chaque fois, la compagnie ne se donnait même pas la peine de me prévenir. Lors de la livraison, les livreurs ont refusé d'obéir au règlement du condo exigeant qu'ils utilisent l'escalier arrière.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    GuillaumeL791363
    Par

    While I had indic...

    While I had indicated before the purchase that the delivery date was essential for me to proceed with the purchase, The Brick postponed 3 times my delivery date without warning me in advance (I was calling the day of the delivery each time to learn that I was not going to get my appliances). They refused to use the stairway that was required to be used by my condo building, putting me in a difficult situation with the administrators of the building.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ

    Me recommanderiez-vous cette entreprise?

    Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!

    Contactez cette entreprise
    Fermer le menu