Évitez le magasin!!! Votre commande n’arrivera jamais à la date prévue dans le contrat de vente, votre meuble sera livrée par morceaux, les matelas seront vendus mais livres des semaines plus tard, le service à la clientèle qui raccroche, etc.
Bonjour a vous tous. Bricks est un magasin assez compétitif dans l'ensemble. Il faut comprendre qu'ils ont été acheté par la chaine Léon depuis prix et vendeur sous pression. Pour le services après vente vous n'êtes pas chez Sears ou Fillions mais vous avez un prix moins cher. Pour que les choses soit moins cher il faut couper à quelque part. Plusieurs produit de la Chine comme partout maintenant ( Des imperfections sa existe et défaut sur les produits) Bravo!!! A Jean Francois super services.
DO NOT BUY ANYTHING FROM HERE , YOU WILL WAIT FOR MONTHS BEFORE YOUR STUFF IS DELIVERED!!! AND IT WILL NOT COME ALL AT ONCE OH NO !! THERE WILL BE SEVERAL DAYS AND PEICE BY PEICE WILL COME , WORST SERVICE EVER
I recently bought a freezer at The Brick. After it was delivered I realized it only had three shelves where five shelves should be the standard. I saw the same model at Reno- depot and it came with five shelves. Now I will have to pay an extra $130 plus shipping approximately $150 to get two more shelves. A great disappointment. I will no longer be shopping at The Brick.
From the sales rep, Salvatore to the deliverey team, my experience was excellent. I had made a few changes to my order of 2 love seats, and I had changed delivery dates. Everything went smoothly & I would highly recommend THE BRICK in Lasalle!